poniedziałek, 11 stycznia 2016

Moje plany czytelnicze na 2016 rok.

Ten post miał powstać przed świętami ale zabrakło czasu. Świąteczne przygotowania pochłonęły mnie do tego stopnia że zwyczajnie zapomniałam. Zdarza się:)

Moje postanowienie noworoczne odnośnie książek jest takie: przeczytam tyle książek ile jest tygodni w roku 2016. Więc mam do przeczytania minimum 52 książki, średnio jedna na tydzień, mam nadzieję, że się uda. Ale tak naprawdę chciała bym przeczytać ich aż 100 tylko nie wiem czy znajdę aż tyle czasu.

Co do planów czytelniczych, jest wiele książek ale mało czasu aby je wszystkie przeczytać, więc wybrałam spis książek które na pewno chciała bym w tym roku przeczytać. Słyszałam o nich od znajomych czy też rzuciła mi się w oko okładka albo też niektóre pozycje tych autorów czytałam i chciałam przeczytać następne. Moja lista to zbiór książek różnych kategorii, choć najbardziej preferuje fantastykę, sensacje i kryminał to na liście też znajdą się inne pozycje. Po przeczytaniu obowiązkowo napiszę recenzję:)

Oto one:

1. Katarzyna Bonda "Pochłanaicz"
2. Katarzyna Bonda " Okularnik"
3. Remigiusz Mróz "Ekspedycja"
4. Remigiusz Mróz "Turkusowe szale"
5. Remigiusz Mróz "Przewieszenie"
6. Remigiusz Mróz "Zaginięcie"
7. Ursula LeGuin Cykl Ziemiomorze ( czytałam już 2 tom)
8. Brandon Sanderson Cykl Archiwum burzowego światła
9.Brandon Sanderson Cykl Ostatnie Imperium
10.Zygmunt Miłoszewski Cykl Teodor Szacki
11.Zygmunt Miłoszewski "Domofon"
12. Sabaa Tahir "Ember in the Ashes. Imperium Ognia"
13.John Irving "Jednoroczna wdowa"
14.Jo Nesbo "Krew na śniegu"
15.Joe Abercrombie "Pól króla"
16.Leigh Bardugo "Cień i kość"
17.Magdalena Parys "Tunel"
18. Kathryn Stockett "Służące"
19.V. Brett Cykl demoniczny
20.Tahereh Mafi "Dotyk Julii"
21.Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu"
22.John Grisham "Góra bezprawia"
23.Nelle Harper Lee "Zabić drozda"
24.Roger Zelazny Kroniki Ambru
25.Michael Schofield "Pomóc Janii"
26.Joe William Haldeman "Wieczna wojna"
27.Joe William Haldeman "Odpływ"
28.Becca Fitzpatrick Cykl Szeptem
29.Tahereh Mafi Cykl Dotyk Julii
30.Tamsyn Murray Uwierz Lucy
31.Anna Karpińska "Rozważna czy romantyczne?"
32.Donna Tart "Mały przyjaciel"
33.Donna Tart "Tajemna historia"
34.Donna Tart "Szczygieł"





Trochę sporo tego jest ale mam nadzieję ze uda mi się je wszystkie przeczytać:) Kolejność czytania tak jak i kolejność dodawania książek na listę będzie przypadkowa. Oprócz książek z listy w moje ręce pewnie trafią jeszcze inne książki, ale chcę jak najwięcej przeczytać pozycji z listy i tego będę się trzymała, mam na to cały rok:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz